Persbericht: Visio nu ook in hartje Apeldoorn

Koninklijke Visio, Landelijke Stichting Slechtzienden en Blinden opent op maandag 4 juni 2007 de deuren van een nieuwe locatie in het centrum van
Apeldoorn. Slechtziende en blinde mensen kunnen hier terecht voor advies en onderzoek, maar ook voor korte revalidatietrainingen. Volwassenen met een visuele beperking konden in Apeldoorn al terecht bij Visio Het Loo Erf. Dit landelijke revalidatiecentrum biedt diverse intensieve revalidatieprogramma’s en trainingen, vaak met overnachtingen. Met de extra locatie in Apeldoorn kan Visio haar klanten in het midden en oosten van het land nog beter van dienst zijn.

Naast een uitgebreid (hulpmiddelen)adviescentrum biedt Visio in de nieuwe vestiging onderzoeksmogelijkheden en trainingsruimten voor onder andere ergotherapie, vrijetijdsbesteding en computergebruik.
Tijdens kantoortijden kan iedereen met vragen over leven, leren, wonen en werken met een visuele beperking bij Visio terecht. Om mensen echter goed van dienst te kunnen zijn, is het nodig dat zij van tevoren een afspraak maken. Daarnaast houdt Visio iedere woensdagochtend van 9.00 tot 12.00 uur een inloopspreekuur in het adviescentrum. Mensen kunnen dan zonder afspraak binnenlopen met hun (hulp)vragen.

De nieuwe locatie is te vinden aan de Stationsstraat 176 in Apeldoorn.
Telefoonnummer 055 580 08 10, e-mail:
info-oost@visio.org , website:
www.visio.org.

Bron:
Visio

Geen reacties tot nu toe.

Over Challenge-Media

Challenge-Media: Een kritische kijk op nieuws voor mensen met een functiebeperking.

Onbeperkt informatief: Omdat een handicap onze blik op nieuws niet vertroebelt.